Hyggen var derefter klart i højsædet, beretter Sven-Erik Sørensen. Den efterfølgende spisning bød på den traditionelle menu – glaseret skinke med grønlangkål, brune og hvide kartofler, sennep og rødbeder, og hvis man havde plads til mere, var der is med jordbærsovs til dessert.
Foreningens næste aktivitet bliver endnu en festlig begivenhed, idet man onsdag den 19. marts mødes for at fejre foreningens 55-års fødselsdag.