Amerikanerklub holder åbent hus

NOTITS | KULTUR | 12. MAJ • 11:30
Luna Skovhus
Journalist
NOTITS | KULTUR | 12. MAJ • 11:30

Lørdag 30. maj klokken 11–15 holder Amerikanerklubben i Nyker åbent hus på Yppernemøllevej 3.

Arrangementet byder på udstilling af amerikanske biler, mulighed for at møde klubbens medlemmer samt stumpe-, kræmmer- og loppemarked i haven.

Der vil være salg af mad og drikke på dagen. Det er gratis at få en standplads til markedet.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT