3.000 kroner i bøde for at køre 67 kilometer i timen

NOTITS | KRIMI | 21. MAJ • 09:10
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 21. MAJ • 09:10

Onsdag fik en 56-årig mand fra Rønne en bøde på 1.000 kroner for at køre uden sikkerhedssele i Rønne.

En 45-årig kvindelig bilist fra Gudhjem-området blev standset i Klemensker, hvor hun fik en bøde på 1.000 kroner, fordi hun ikke havde sit kørekort med sig.

Endelig fik en 63-årig mand fra Sjælland en bøde på 3.000 kroner og et klip i kørekortet. Han blev målt til at køre 67 kilometer i timen, hvor fartgrænsen er 50 kilometer i timen. Han skal også betale et bidrag på 1.000 kroner til Offerfonden.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT