– Nu har vi overstået tidsfristen her onsdag klokken 13, og det er sådan set fint. Og vores fokus vil selvfølgelig være at gøre, hvad vi kan, for at få så gode forhold som muligt for dem på Christiansø og for dem, som eventuelt skal have forpakningen, fortsætter han.
– Det arbejder vi målrettet på, og jeg vil ikke komme ind på, om der er én eller flere, der har henvendt sig, for vi skulle nødigt skræmme nogen væk.
Men nu er tidsfristen jo netop overskredet?