– Vi er jo en servicevirksomhed, og ligesom mange andre lige nu har vi ikke den vildeste økonomi. Vi er meget afhængige af, at folk holder sine reservationer, eller står vi bare med tab, og vi kan ikke rigtig gøre noget, fortæller Troels Madsen og fortsætter:
– Jeg vil sige, at det har været aftagende, men det hænder da stadig en gang imellem. Hvis folk ikke dukker op til en bordbestilling eller en afbestiller halvanden time før, kan vi ikke nå at fylde bordet, og vi hænger på alle udgifterne, hvis det ikke bliver afbestilt i ordentlig tid. Vi har også løn til dem, vi har hevet ind, der skal betales, og de kan selvfølgelig ikke sendes hjem, hvis reservationen ikke overholdes.
Derfor har der også været snak om en afbestillings- og eller udeblivelsesgebyr, men det er ikke noget, der lige nu er planer om at indføre.
– Vi har snakket om det en gang imellem, men vi synes heller ikke, det er fedt at skulle indføre. Det vil være med en lidt dårlig smag i munden, og vi håber på, at det ikke bliver nødvendigt, siger han.