Ifølge Jens Christian Viborg ringede han om onsdagen i sidste uge, og torsdag formiddag var problemet løst. Han blev sågar ringet op af andelsmejeriet for at høre, om alt var, som det skulle. Det var det, og det har det været lige siden. Men historikken er imod Bornholms Andelsmejeri. I Jens Christian Viborgs 25 år i dagligvarebutikken har den spildte mælk altid været et tilbagevendende problem.
– Hvorfor skulle de have styr på det nu, når de ikke har haft det før? Det får en til at tvivle på dem.
– Jeg håber på, at det holder ved, men nu har jeg været i forretningen i 25 år, og det har altid været et problem fra andelsmejeriet. Men jeg håber for dem, at de får det løst, siger Jens Christian Viborg
Han håber dog, at det fælles pres fra flere butikker medvirker til, at de tager problemet alvorligt hos Bornholms Andelsmejeri.
– Den sidste uge har der slet ikke været nogle problemer, og jeg tror, det er et resultat af det pres, vi har lagt på dem. Jeg ved også, at Coops direktør på Bornholm har haft fat på dem. Så nu har de nok tænkt, at de må løse problemet. Måske har presset denne gang været så stort, at de faktisk har løst problemet, siger Jens Christian Viborg håbefuldt.