Det drejer sig om kort svartid på henvendelser, medarbejdernes imødekommenhed og deres kompetenceniveau. Tania Schrøder Thøgersen vurderer, at Beofs kunder oplever, at kundeservice rent faktisk kan hjælpe dem, hvis de har spørgsmål.
– Vores kundeservice er derfor helt grundlæggende for den oplevelse, kunderne har med os i Beof. Det er dem, der møder bornholmerne med faglighed, nærvær og viljen til at hjælpe – hver eneste dag. Det er deres indsats, der gør forskellen, og det er dem, der har æren for den tillid, vi kan se i resultaterne her, siger hun.
Når det gælder image, er Beof gået frem med to indekspoint og indtager denne gang en femteplads blandt de 14 deltagende selskaber. Både når det handler om, hvor nemt det er at være kunde, om selskabet vil kunden det bedste, og om selskabet tager samfundsansvar etisk, socialt økonomisk og miljømæssigt ligger Beof over branchegennemsnittet
– Det gør mig stolt, og det viser, vi udvikler os på netop de områder, vi gerne vil, siger Tania Schrøder Thøgersen.