Branchens bedste kundeservice er bornholmsk

Branchens bedste kundeservice er bornholmsk
Humøret er i top i Beofs kundeservice, som er blevet kåret til branchens bedste. Fra venstre er det afdelingschef Tania Schrøder Thøgersen, Helle Andersen, Camilla Boi Kofoed, Rikke Overgaard, Tina Bech Larsen, Amalie Dusser Bælum, Jytte Jensen, Jane Dahl Hansen og afdelingsleder Casper Steinlein. Eget foto
ERHVERV | 21. NOV • 06:47
Henrik Nielsen
Journalist
ERHVERV | 21. NOV • 06:47

Bornholms Energi & Forsyning har ifølge et nyt studie elbranchens bedste kundeservice.

Der er store smil hos Bornholms Energi & Forsyning, for selskabets kundeservice får topkarakter og løber dermed med førstepladsen i et nyt branchestudie blandt 14 danske elselskaber. Derudover har Beof det femtebedste image i branchen.

Beof fortæller, at studiet viser, at den samlede kundetilfredshed er i fremgang, og det er en udvikling, selskabet er både glad for og stolt af.

– Samlet set ligger vores elkundernes tilfredshed over branchegennemsnittet, og særligt vores kundeservice får flotte vurderinger. Vores elkunder giver os en førsteplads på tre områder, siger afdelingschef Tania Schrøder Thøgersen i en pressemeddelelse.

Kundernes oplevelse

Det drejer sig om kort svartid på henvendelser, medarbejdernes imødekommenhed og deres kompetenceniveau. Tania Schrøder Thøgersen vurderer, at Beofs kunder oplever, at kundeservice rent faktisk kan hjælpe dem, hvis de har spørgsmål.

– Vores kundeservice er derfor helt grundlæggende for den oplevelse, kunderne har med os i Beof. Det er dem, der møder bornholmerne med faglighed, nærvær og viljen til at hjælpe – hver eneste dag. Det er deres indsats, der gør forskellen, og det er dem, der har æren for den tillid, vi kan se i resultaterne her, siger hun.

Når det gælder image, er Beof gået frem med to indekspoint og indtager denne gang en femteplads blandt de 14 deltagende selskaber. Både når det handler om, hvor nemt det er at være kunde, om selskabet vil kunden det bedste, og om selskabet tager samfundsansvar etisk, socialt økonomisk og miljømæssigt ligger Beof over branchegennemsnittet

– Det gør mig stolt, og det viser, vi udvikler os på netop de områder, vi gerne vil, siger Tania Schrøder Thøgersen.

FÅ ABONNEMENT