Ja, det er et kommercielt projekt på papiret og det er derfor svært at finde støtte og sponsorer til, men...indtil videre har det været ren filantropi for Pernilles side. Det er klart, at det kan hun ikke blive ved med at dække.
Hvordan kan vi støtte det?
Jeg håber, at underleverandørerne mærker efter i maven og kommer frem til, at man måske ikke behøver at spinde guld på netop dette projekt. Alternativet er, at der slet ikke er nogen aktivitet.
Jeg opfordrer kommunen til at finde de håndører og investere dem her, hvor det gælder!
Kan andre økonomisk stærke aktører sidde stiltiende og se til, mens dette projekt kuldsejler?