Efter en lang køretur glædede vi, min kone og jeg, os til, at vi som så ofte før skulle ind i restauranten på Express 5, slappe af, hygge os og have noget at spise fra buffeten.
Der var mange passagerer, som havde fået samme idé, og der var "run" på buffeten allerede inden afgang.