Efter en lang køretur glædede vi, min kone og jeg, os til, at vi som så ofte før skulle ind i restauranten på Express 5, slappe af, hygge os og have noget at spise fra buffeten.
Der var mange passagerer, som havde fået samme idé, og der var "run" på buffeten allerede inden afgang.
Vi ventede til den værste trængsel om buffeten var overstået, før vi gik op for at hente noget mad. Vi var heldige, for et øjeblik efter var der nogle tomme fade. Andre gæster end os var noget forundrede over, at der ikke kom nye forsyninger ind.
Vi forventer selvfølgelig, at fadene bliver fyldt op igen - men nej. Vi forsøgte at få kontakt med personalet, men de holdt sig klogeligt væk fra restauranten.