Læserbrev: Kender nogen maleren, der forevigede vores vielse?

Læserbrev: Kender nogen maleren, der forevigede vores vielse?
Maleren og maleriet der søges efter. Nogle af bryllupsgæsterne snakkede med maleren, men spurgte ikke ind til, hvem personen var. Privatfoto
LÆSERBREV | 29. JUL 2022 • 10:30
Af:
Alex Storm
Amager
LÆSERBREV
29. JUL 2022 • 10:30

Hvem står bag det flotte maleri af vores store dag? spørger nygift par.

Min mand og jeg blev viet på Vigehavn i skønne Svaneke lørdag den 2. juli 2022 klokken 14.00.

Han er oprindeligt fra Bornholm, og jeg er fra Amager.

Der var mange indtryk på denne skønne dag, og vi lagde derfor ikke mærke til, at der havde siddet en maler på afstand og foreviget vores store dag. Det var der til gengæld nogle af vores gæster, som havde, og de tog et billede af maleriet og maleren bagfra efter en kort snak med vedkommende.

Vi vil utrolig gerne i kontakt med maleren for at se maleriet tæt på og måske endda være så heldige, at vi kan købe det.

Der er en stor hvid væg i vores nye stue på Amager, som virkelig godt kunne bruge det smukke værk.

Både TV2 Bornholm, Anders Hemmingsen og flere lokale har prøvet at hjælpe os, men uden held.

Vi er siden, vi startede med at lede kommet i besiddelse af tre spor:

1. Maleren er dansker.

2. Maleriet skulle muligvis udstilles på Amager.

3. Billedet af maleren og maleriet bagfra.

Mere ved vi ikke, men flere spor, og i bedste tilfælde et navn, ville være skønt.

Vi vil være utrolig taknemmelige. hvis nogen kan hjælpe os. Vi kan kontaktes på alexstorm_12@hotmail.com.

Tak på forhånd.

Alex og Jonas Storm.