Men hov, skolerne lavede den øvelse i skoleåret 24/25, og eftersom sammenlægningen først er fra august 2025 og skoleåret 25/26, gjaldt det ikke. Pludselig var man dog af ”personalejuridiske årsager” nødt til at lave en lederrokade fra marts 2025, fordi det var kritisk for sammenlægningsprocessen.
Så når noget har vist sig at være til fordel for skoleadministrationen, så starter sammenlægningen i skoleåret 24/25, hvorimod, når det kommer skolerne, børn, familier og medarbejdere til gode, så tæller det fra skoleåret 25/26.
Dobbeltmoral er dobbelt så godt.
Ingen dialog, ingen kritik
Oplevelsen på de få forældremøder, der har været afholdt, har været, at det var formalia.