Familien stod ved bommen, mens færgen sejlede

Familien stod ved bommen, mens færgen sejlede
Jeg bliver - undskyld - fandeme så harm over en opførsel som denne, lyder Poul Pavas kritik. Foto: Jacob Jepsen
SYNSPUNKT | DEBAT | 22. MAJ • 05:30
Af:
Poul Pava
SYNSPUNKT | DEBAT | 22. MAJ • 05:30

Poul Pava mener, at Bornholmslinjen udviser dårlig service overfor passagerer, der kommer lidt for sent.

Søndag morgen 06.20 møder jeg en udlænding, der ikke kan finde den rigtige vej ind i anlægget til Bo...

Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT