Familien stod ved bommen, mens færgen sejlede

Familien stod ved bommen, mens færgen sejlede
Jeg bliver - undskyld - fandeme så harm over en opførsel som denne, lyder Poul Pavas kritik. Foto: Jacob Jepsen
SYNSPUNKT | DEBAT | 22. MAJ • 05:30
Af:
Poul Pava
SYNSPUNKT | DEBAT | 22. MAJ • 05:30

Poul Pava mener, at Bornholmslinjen udviser dårlig service overfor passagerer, der kommer lidt for sent.

Søndag morgen 06.20 møder jeg en udlænding, der ikke kan finde den rigtige vej ind i anlægget til Bo...

Følg debatten på facebook!
I DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOGI DAG LANDER SPAREKATALOG
FÅ ABONNEMENT