Vi har vi ingen forståelse for, at Bornholm gang på gang bliver svigtet.
Vi har en række visioner for hvordan, at vi kan gøre det bedre at være bornholmer - blandt andet ønsker vi i Demokraterne højere løn til offentligt ansatte på Bornholm, et særligt bornholmer-fradrag, så skatten bliver lavere på Bornholm og faste og lavere priser til færge og fly.
Jeg håber, at du stemmer på "Demokraterne - hele Danmark skal leve", når du stemmer til regionsrådet. Det er på tide, at vi får lagt pres på de partier, der underminerer demokratiet og som svækker Bornholm.