Derfor har jeg besluttet at stemme på Niels Chresten Andersen- KristenDemokraterne. Jeg er ikke troende, men har et kristent livssyn, som vores samfund jo er bygget på.
Jeg har mødt Chresten i forskellige sammenhænge gennem de 24 år, som jeg har boet på øen. Han har altid været godt forberedt i de forskellige situationer, han taler altid pænt og roligt, har et stort udsyn og god til at se mulighederne i EU. Så det må være en god stemme!
Og hvem ved, efter valget er det måske ham, et flertal kan samles om som en god borgmester.
Det er jo ligegyldigt, hvad jeg stemmer, men dette er skrevet med håb om, at andre vælgere, med lignende dilemma, måske kan se ideen, for nyt skal der til!