Debatten på Snorrebakken endte med en runde, der var mere afslørende end de fleste.
Vi blev bedt om at tilkendegive, hvem vi peger på som kommende borgmester, og lige her faldt noget vigtigt på plads. Det stod nemlig klart, at den aftale, som DF, DD, Venstre og Konservative tilsyneladende havde indgået, måske ikke helt holder, når virkeligheden presser sig på.
For Liberal Alliance er der ingen tvivl om vores linje. Hvis Bornholm skal have en blå borgmester, der sætter borgeren før systemet, og som grundlæggende tror på, at den enkelte bedst ved, hvordan livet skal indrettes, så er valget enkelt. Stem på LA!
Frihed fremfor benspænd