Danmarks natur fortjener bedre

Danmarks natur fortjener bedre
Kan man den ene dag være med til at forringe livet i de danske farvande – og den næste dag kalde sig naturens vogter? spørger Jan Eskildsens. Arkivfoto: Jens-Erik Larsen
SYNSPUNKT | DEBAT | 17. MAJ • 14:30
Af:
Jan Eskildsen
Sandvig
SYNSPUNKT | DEBAT | 17. MAJ • 14:30

Jan Eskildsen undrer sig over, at en tidligere embedsmand, der har arbejdet for at tillade mere gødning, pludselig bliver 'naturlobbyist'?

Kan man den ene dag være med til at forringe livet i de danske farvande – og den næste dag kalde sig...

Følg debatten på facebook!
BRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUETBRUGSEN ER LUKNINGSTRUET
FÅ ABONNEMENT