– Sidst vi talte sammen, var det angående en direkte rute fra Bornholm til Bangkok. Det har jeg undersøgt nærmere, og det bliver for dyrt at flyve med DAT på grund af brændstoffet. Men jeg har en anden løsning nu, som er billigere, og hvor man får set en hel masse på turen derud - altså meget mere for pengene som vi siger.
Ja og hvad er den løsning?
– Åkirkebybusser. De kan køre den strækning, hvor vi sejler til Polen og kører hele vejen - til Ukraine og videre til Pakistan og Nepal og videre til Burma, og så lander vi Thailand i hovedstaden Bangkok.
Det var godt nok en lang tur. Hold da op Pava.
– Nej Kristoffer. Det er ikke en lang tur, og de kan klare det med tre mand bag rattet. Jeg har regnet ud, at vi kan køre turen på cirka fem dage. Og så er der fest og ballade med mig derude i ti dage, og så kører vi hjem igen på fem dage. Små tre uger så er vi tilbage igen - dem der vil med hjem igen. Ha ha. Med cirka 50 mand i bussen til en billet på cirka 10.000 kroner pr. mand giver det 500.000 i omsætning til Åkirkeby Busser. Det koster det fandme ikke i diesel at køre derud. Men de skal jo også tjene nogle skejsere, så det bliver en win win for dem og for mig og for alle mand, der vil med. Vi vil ikke have kvinder med. Det er en eksklusiv mandetur - vil du med?