Kvinde sigtet for at overtræde vigepligt

NOTITS | TRAFIK | Mandag 8. september 2025 • 10:04
Holger Larsen
Journalist
NOTITS | TRAFIK | Mandag 8. september 2025 • 10:04

En 66-årig kvinde fra Sjælland blev sigtet for at have overtrådt sin vigepligt efter et færdselsuheld fredag aften i Olsker, oplyser Bornholms Politi.

Kvinden kørte ad Røvej og skulle svinge til venstre ind på Kildesgårdsvej, men overså en modkørende bil ført af en 40-årig mand fra Rø.

Det førte til en kollision med betydelige materielle skader på begge biler, men ingen personer kom alvorligt til skade. Den 40-årige mand blev kørt til kontrol på Bornholms Hospital.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT