Kvinde sigtet for at overtræde vigepligt

NOTITS | TRAFIK | Mandag 8. september 2025 • 10:04
Holger Larsen
Journalist
NOTITS | TRAFIK | Mandag 8. september 2025 • 10:04

En 66-årig kvinde fra Sjælland blev sigtet for at have overtrådt sin vigepligt efter et færdselsuheld fredag aften i Olsker, oplyser Bornholms Politi.

Kvinden kørte ad Røvej og skulle svinge til venstre ind på Kildesgårdsvej, men overså en modkørende bil ført af en 40-årig mand fra Rø.

Det førte til en kollision med betydelige materielle skader på begge biler, men ingen personer kom alvorligt til skade. Den 40-årige mand blev kørt til kontrol på Bornholms Hospital.



INDENFOR

Fandt hul i markedet: ‘Det er enestående’
EKSKLUSIV | ABONNENT

Fandt hul i markedet: ‘Det er enestående’

Nogle gange har vi brug for nogen, der kan hjælpe os med at få øje på de smukke og fantastiske sider i tilværelsen.
Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
FÅ ABONNEMENT