– Det er en meget farlig situation, fortæller pressemedarbejder Katarina Wolffram hos Trafikverket til Ystads Allehanda.
Heldigvis skete der ikke noget denne gang. Bilisten fik kørt bilen til siden, så toget kunne passere i lav hastighed, og da redningstjenesten ankom klokken 8.44, var bilen væk.
Ifølge Trafikverket sker det en gang imellem, at en bil bliver fanget mellem togbommene, og sker det, er beskeden klar: