Efter gulvøvelse og banespring ventede de unge gymnaster på de sidste point, og med en samlet score på 49,357 var sølvmedaljen en realitet – og glæden til at føle.
Der var blot 0.068 point op til Ørestad Teamgym på førstepladsen, hvilket kan svare til et ikke strakt ben i en salto halvskrue, forklarer Anders Beier.
– Trods det var der stor glæde hos de bornholmske piger, fortæller han.