Al spænding er borte

NOTITS | SPORT | 17. MAJ • 15:15
Kjeld Lundbæk
Journalist
NOTITS | SPORT | 17. MAJ • 15:15

Søndag blev der taget hul på mesterskabsslutspillet i Knudsker Køleligaen, men allerede efter første spillerunde er al spænding borte. Kun mirakler kan ændre på den nuværende stilling.

Ubesejrede Hasle lagde ud med at besejre Svaneke med 5-1 (4-1) og fører nu rækken med 46 point.

Jakob Lenz sørgede for en hurtig føring på 1-0, Theodor Pedersen udlignede lige så hurtigt til 1-1, men ved pausen stod det 4-1 til Hasle. Jonas Pedersen nettede til 2-1, mens de to sidste mål blev sat ind af André Kahlenberg - det sidste på straffespark.

I 2. halvleg var det Silas Pedersen, der sørgede for slutresultatet 5-1.

I Nexø løb hjemmeholdet ind i et uventet nederlag på 4-3 til Knudsker og står nu noteret for 34 point på andenpladsen. Knudsker cementerede med sejren tredjepladsen med 27 point.

Sidstepladsen indtages af Svaneke med 13 point.



FÅ ABONNEMENT