Al spænding er borte

NOTITS | SPORT | 17. MAJ • 15:15
Kjeld Lundbæk
Journalist
NOTITS | SPORT | 17. MAJ • 15:15

Søndag blev der taget hul på mesterskabsslutspillet i Knudsker Køleligaen, men allerede efter første spillerunde er al spænding borte. Kun mirakler kan ændre på den nuværende stilling.

Ubesejrede Hasle lagde ud med at besejre Svaneke med 5-1 (4-1) og fører nu rækken med 46 point.

Jakob Lenz sørgede for en hurtig føring på 1-0, Theodor Pedersen udlignede lige så hurtigt til 1-1, men ved pausen stod det 4-1 til Hasle. Jonas Pedersen nettede til 2-1, mens de to sidste mål blev sat ind af André Kahlenberg - det sidste på straffespark.

I 2. halvleg var det Silas Pedersen, der sørgede for slutresultatet 5-1.

I Nexø løb hjemmeholdet ind i et uventet nederlag på 4-3 til Knudsker og står nu noteret for 34 point på andenpladsen. Knudsker cementerede med sejren tredjepladsen med 27 point.

Sidstepladsen indtages af Svaneke med 13 point.



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT