Redningsskib i aktion syd for øen

NOTITS | KRIMI | Torsdag 26. juni 2025 • 08:38
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | Torsdag 26. juni 2025 • 08:38

Klokken 17.31 onsdag sejlede redningsskibet Leopold Rosenfeldt ud af Nexø Havn. Årsagen var en melding om, at en tysk sejlbåd havde motorproblemer syd for Bornholm. Der var tale om en nødforebyggende foranstaltning, fremgår det af Forsvarets døgnrapport.

Leopold Rosenfeldt var fremme på positionen klokken 18.48 og var retur i Nexø Havn kort før klokken 23.



FÅ ABONNEMENT