En 57-årig mand fra Aakirkeby fik en bøde på 1.500 kroner for at køre bil uden brug af sikkerhedssele, en 60-årig mand fra Allinge fik en bøde på samme størrelse for at køre knallert uden styrthjelm, og en 76-årig mand fra Aakirkeby-området fik en bøde på 1.000 kroner, fordi den bageste nummerplade på bilen ikke var synlig.
Det kostede en 42-årig mand fra Rønne en bøde samt et klip i kørekortet at benytte håndholdt mobiltelefon under kørsel, og han blev også sigtet for kørsel uden førerret, da han ikke havde et gyldigt kørekort.