– Og så kommer vi til at lave en sommerbar. Det lavede argentinerne også lidt sidste år, som også var fint, og det vil vi gerne udvikle på og lave en endnu hyggeligere bar ude foran i gården.
I baren vil det blive helt bornholmsk - i hvert fald af de våde varer, tilføjer hun.
– Det skal udelukkende være bornholmske drikkevarer med øl, spiritus, most og så videre. Det bliver så også med simple snacks i år, men det bliver ikke med rigtig mad. Det kan vi ikke nå.
– Og så kommer vi selv til at stå i baren indimellem, Martin og jeg, i løbet af sommeren. Det bliver meget sjovt. Vi stod også selv lidt i Minipenny, og det var ret hyggeligt. Det bliver vores ferie, kan man sige, fortæller Jannie Buch Thorborg.
Baren vil dog primært være åben om dagen og frem til klokken 21 eller 22, tilføjer hun.