– Det handler om, at vi skal skille os ud, og vi skal lave noget, som de andre ikke laver. Vi skal lave noget fornyende og noget kvalitet. Vi mener, der er en mangel i markedet, og den er jeg sikker på, vi kan ramme med det her nye koncept.
For Trine er det vigtigt, at produkterne både tiltaler børn og forældre.
– Målet med Charlies Room er at finde noget, som er interessant for børnene men også for forældrene. Det æstetiske i det er vigtigt. At det er noget, vi selv synes er pænt, og at vi gerne selv vil have det hængende og indrette vores hjem med, siger hun.
Og i selve processen giver det åbne værksted endnu mere mening, for her er det muligt for kunden at være med til at påvirke, hvordan det endelige produkt kommer til at se ud.
– Ja, barnet kan faktisk være med i processen og selv bestemme nogle ting. Hvis mariehønen nu skal sidde et andet sted, eller der skal være flere på. Det fungerer rigtig godt, og vi mærker en kæmpe interesse blandt kunderne, bemærker Trine Holm-Nielsen.