Han kører derfor videre med den kombinerede butik i det selskab, som tidligere stod bag Nexø Herremagasin, og her er alting, som det plejer.
– For os handler det om at lave en bedre oplevelse og en forhåbentlig rentabel butik. Det er i hvert fald det, der er meningen, og det er derfor, vi nu har én butik - det betyder mindre husleje, mindre omkostninger, mindre mandskab. Det er den beslutning, vi har taget, og det er derfor, vi kører videre i ét selskab og ikke i to, forklarer han.
– Hvis jeg kunne, havde jeg gjort noget andet, men det her er den eneste løsning, hvor vi kan køre det videre, der fungerer og få en god, sund forretning op at køre.