Jeg har lært, man ikke skal give op

Jeg har lært, man ikke skal give op
Resultater kommer sjældent af sig selv, skriver Sebastian Bærnthsen. Privatfoto
SYNSPUNKT | DEBAT | 24. MAJ • 05:30
Af:
Sebastian Bærnthsen
kommunalbestyrelsesmedlem
gruppeformand for Venstre
SYNSPUNKT | DEBAT | 24. MAJ • 05:30

På opfordring har Sebastian Bærnthsen gjort sig nogle overvejelser om det at være nyvalgt i en kommunalbestyrelse, der har masser af udfordringer.

Det er nu lidt over et halvt år siden, at vi var til valg, og jeg har siddet i kommunalbestyrelsen s...

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT