Der er meget at lære for Dancenter, og de vil gøre, hvad de kan for at få løst de problemer, husejere og gæster oplever, hurtigst muligt.
Det er pointen i et skriftligt svar til de frustrerede husejere, som føler sig snydt og bedraget af udlejningsbureauet, som siden 2019 har været ejet af det indiske selskab OYO, som har den unge indiske milliardær Ritesh Argawal som administrerende direktør.
I en mail til Tidende forklarer han, at Dancenter havde iværksat et program, der havde til formål at tilbyde flere bookinger i skuldersæsonen for at øge omsætningen. Dette program fik imidlertid en dårlig modtagelse fra husejere, og det har altså ført til annullering af flere reservationer, og programmet endte derfor med at blive stoppet igen.
– Dette er grunden til, at der var så mange aflysninger. Der er meget at lære for os af denne episode, og alle vores teams, inklusive vores øverste ledelse, inklusive mig, er forpligtet til at sætte en stopper for alle problemer så hurtigt som muligt, udtaler han.