Andreas Grosbøll giver ikke meget for kritikken om dovent arbejde. Foto: Jesper Gynther
Andreas Grosbøll afviser samtidig pure, at SF’s indsats i salen skulle være udtryk for dovenskab.
– Jeg synes ikke, det er dovent at sige, at vi er forpligtet til at sikre, at sagerne er ordentligt oplyst – og det var den her sag ikke. At kalde folk forskellige ting og pådutte folk motiver, som René også gjorde i salen i torsdags, fremmer jo intet. Det bliver bare et rum med kaos, og det kan jeg ikke se, at nogen har gavn af.
– Det, der interesserer mig, er, om man kun ønsker at føre kampagne og profilere sig selv på de sociale medier, eller om man reelt ønsker at samarbejde om at finde løsninger, vi alle kan støtte op om og mødes i, når de nødvendige kompromisser, skal indgås. Hvis det bare er en kampagne, René prøver at være i spidsen for, så kommer vi jo ingen vegne.