Han er så glad for Høst at han slog hul i sit hus, så det blev a la Bognemark

Han er så glad for Høst at han slog hul i sit hus, så det blev a la Bognemark
Ole Pihl med sin nyudgivelse. Foto: Susanne Mainsøe
KULTUR | 23. APR • 19:00
KULTUR | 23. APR • 19:00

Ole Pihl udgiver en grafisk fortælling om Gertrud og Oluf Høst, og slår fast, at "Bornholm er ikke bare en tilfældig klippeø, den er et enormt stort virtuelt og mentalt landskab".

Fredag kommer et nyt værk om det nok så kendte malerpar Hedvig og Oluf Høst på gaden....

Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT