– Nej tak. Det er vi ikke. Det er en sjov gimmick, men nu har den jo været udstillet på den bakke. Så det er ikke noget, som vi ønsker at udstille, siger museumsdirektør Jacob Bjerring-Hansen.
– Den har ikke nogen historisk eller kulturhistorisk eller æstetisk værdi, der gør den interessant for et museum. Den falder faktisk helt ved siden af, hvad et museum skal opbevare.
– Så vi håber, at nogen vil komme og hente den. Den er også for pæn til brændeovnen, siger Jacob Bjerring-Hansen.