Mette bryder tavsheden: Derfor siger hun stop

Mette bryder tavsheden: Derfor siger hun stop
Mette Bergmann, som har valgt at sælge Sandlinien, der ligger i Sandvig, kommer med et opråb. Arkivfoto: Anette Vestergaard
SYNSPUNKT | DEBAT | 15. MAJ • 05:30
Af:
Mette Bergmann
Sandvig
SYNSPUNKT | DEBAT | 15. MAJ • 05:30

Indehaveren af Sandlinjen i Sandvig beretter om hvorledes dårlig tone, mobning og modvilje har været medvirkende til beslutningen om at sælge forretningen.

Man må som fastboende lokal på en ø gerne mene, at en café eller kiosk har forandret sig for meget. ...

Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT