Til allersidst vil jeg forsvare det med, at børn ikke er transseksuelle - der er altså forskel på at være transseksuel og transkønnet.
Jeg havde selv (d)en tåbelige idé, da jeg var barn, at jeg ville være mand, og skulle have en kønsskifteoperation, når jeg blev gammel nok. Men fra jeg var cirka i starten af min pubertet og til cirka 31 år betegnede mig selv som biseksuel - men da jeg fandt ud af, at jeg kunne score mit eget køn, så har jeg efterfølgende og udelukkende betegnet mig selv som værende homoseksuel og er stolt af det.
Desuden er jeg en forkæmper i Fria Fâula, at vi alle skal og kan være her - mangfoldighed længe leve; derfor er Pride Bornholm også vigtig i år.
Men som skrevet tidligere er dette synspunkt mit ene og alene - og børn er altså seksuelle væsener, allerede i en alder af tre-fire år ved de altså meget mere, end vi går og tror og ved.
Jeg har arbejdet i mange institutioner, og der var mange af de børn, der godt vidste hvad homoseksualitet og i den dur var og er. Så det der med had og homofobi hører de hjemmefra og er det, som de bliver fodret med.
Kære forældre: Vær med til at ikke dømme og/eller fordømme andre mennesker og kom ikke med hverken homo- eller xenofobiske kommentarer, vi er altså mennesker uanset.