Vi er alle født ligeværdige uanset, om vi har en tro eller ikke tro på den ene eller anden måde, race/etnicitet, seksualitet og så videre.
Yde før nyde
Nej, vi er ikke alle født med en guldske i munden. Det er noget, som man skal arbejde sig op til - og vi er ikke hinandens egen lykkes smed; dårligt udtryk fra højrefløjen. Jeg vil hellere sige, at vi skal yde, før vi kan nyde det.
Jeg er et fornuftigt tænkende og rationelt menneske; tror på det bedste indtil det modsatte er bevist - er glad for at Mette Frederiksen er vores statsminister i Danmark. Det galt specielt under coronaen, der nedlagde det meste af Danmarks liberale erhverv - blandt andet mit som fysiurgisk erhvervs- & idrætsmassør (i daglig tale bare massør). Jeg tror på at coronaen var menneskeskabt, og til de, som ikke har haft det, vil jeg bare sige, at det ikke var sjovt at have - jeg var syg i cirka 14 dage, og efterfølgende meget træt.
Jeg er ikke bange for at sige min mening, og jeg kan godt brøle op, når der sker uretfærdighed i verden - blandt andet indenfor LGBT+ miljøet.