Brand i øvelsesområde

NOTITS | 15. MAJ • 18:35
NOTITS | 15. MAJ • 18:35

Bornholms Brandvæsen måtte tidligt fredag aften rykke ud til en brand i et øvelsesområde i Pedersker. 

I et opslag på Facebook har Bornholms Brandvæsen lagt nogle billeder op fra området, hvor man blandt andet kan se noget, der minder om patroner. 

– Station Nexø blev i dag klokken 16.59 kaldt til brand i bevoksning i øvelsesområde - branden er nu slukket, og vi er nu ved at pakke sammen og returnere til stationen, skriver brandvæsnet. 



INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT