Efter 10 års dvale: Nu er klubben tilbage

Efter 10 års dvale: Nu er klubben tilbage
Fodboldholdet i Østerlars Boldklub er genopstået - og de er klar til at spille 11-mands. Eget foto.
SPORT | 21. JUN • 11:45
SPORT | 21. JUN • 11:45

Efter 10 års dvale og lukning af klubbens fodboldafdeling kan Østerlars Boldklub nu kalde sig bornholmsmestre i syvmandsfodbold - og det er bare begyndelsen, lyder det fra klubben.

Efter et årti uden seniorfodbold i Østerlars er holdet blevet genopbygget omkring en stor gruppe hje...

Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT