Har været undervejs i årevis: Nu er arbejdet begyndt

Har været undervejs i årevis: Nu er arbejdet begyndt
Sådan kommer den nye bygning ved Gudhjem Svømmehal til at tage sig ud. Illustration: OJ Ingeniører A/S
KULTUR | 29. MAJ • 05:30
KULTUR | 29. MAJ • 05:30

Efter otte års arbejde på projektet med at sikre et varmtvandsbassin i en tilbygning til Gudhjem Svømmehal er arbejdet omsider gået i gang – men der venter en mindre forsinkelse.

At vedholdenhed betaler sig, vil næste år blive åbenbart for enhver, for da vil dørene efter alt at ...

Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT