Tekniske problemer for online check-in hos SAS er løst

30. JUL 2024 • 21:01ERHVERV/POLITIK

SAS oplevede tekniske problemer, der gav en række udfordringer med eksempelvis check-in og tilkøb af ydelser.

De tekniske udfordringer er dog blevet løst i løbet af tirsdag aften.

Det oplyser SAS til Ritzau.

Luftfartsselskabet SAS oplevede i løbet af tirsdagen tekniske problemer, som blandt andet påvirkede passagerernes mulighed for online check-in.

Udover problemerne med online check-in var muligheden for at downloade sit boardingkort, booke billetter med Eurobonus-point og tilkøbe ekstraydelser som eksempelvis bagage eller sædereservation også påvirket.

Årsgagen til de tekniske udfordringer skyldtes udsving i forbindelsen til internettet, der var nede i en periode.

Hele driften er dog nu tilbage uden nogen problemer, oplyser luftfartsselskabet.

/ritzau/

MESTE LÆST ERHVERV-POLITIK (48 T)

SENESTE RITZAU

FÅ ABONNEMENT