Men selvom det er godt med fritid, går han også med nogle tanker om, at der kan komme flere virksomheder til.
– Jeg forudser, at Klatring Bornholm støt og langsomt vokser sig større. men der er jo en begrænsning i, at det er en sæsonvirksomhed, og at det er Bornholm. Der er bare nogle grænser, som jeg tror, ingen bornholmsk turistvirksomhed kan komme udenom. Så hvis jeg personligt skal have et større afkast, så kan det godt være, at det er nogle flere virksomheder og nye ting, der skal søsættes, fortæller han.
– Og det går jeg stille og roligt og brygger på. Det er ikke nødvendigvis helt det samme. Men noget som lægger sig op ad det. Når man først dyrker klatring og kan arbejde som instruktør, så kan man typisk også noget andet. Der har jeg jo også instruktører ansat, som har været med i flere år, hvilket også er virkelig dejligt. De to, jeg havde, sidste år i sommerperioden, er de samme som i år - og det må jo være et tegn på, at det er et godt sted at arbejde.