Man kan ikke andet end at blive forundret over, at Nexø har ventet. Det er jo ikke noget forhold til Rønne, som gentagende gange er blevet lovet noget om bymidten og forskønnelse af byen fra havn til torvet.
Der er forskellige andre sager, som i snart en lang række år - så lang, at jeg snart ikke kan huske hvor mange år, men det er mange valgperioder, og det er hver gang endt med en snak og udskydelse.
Hver gang er der kommet noget andet ind foran. Jeg under da Nexø alt det bedste og nævner den kun, fordi det lige nu er den, der er nævnt nu.
Andre projekter er hver gang kommet i vejen.