Tak for redegørelsen af forløbet. Da det afviger lidt fra vores opfattelse, så tillader jeg mig at give vores syn på sagen.
Det er aldrig sjovt at blive chokeret, og det er ikke noget, som vi ønsker for vores gæster.
Da vi fik besked, så kørte vores tekniker ud for at reparere det – med det samme, som du skriver.
Du har bekræftet, at der ikke var nogen fysisk skade på dig. Det var overraskelsen over at vælte på stolen.
Oplevelsen med sengen er mindst lige så uheldig som den med stolen. Vi blev orienteret herom, og kørte ud næste morgen for at reparere stolebenet – som du skriver.