Dialog med bønder er ikke mulig

Dialog med bønder er ikke mulig
Landbruget er blevet en stat i staten, mener Holger Ø Mortensen. Privatfoto
SYNSPUNKT | DEBAT | 20. MAJ • 15:30
Af:
Holger Ø Mortensen
Nexø
SYNSPUNKT | DEBAT | 20. MAJ • 15:30

Holger Ø Mortensen mener ikke, at det er muligt at have en dialog med bønder, fordi bønderne altid vil bestemme spillereglerne.

Der forlyder, at en af øens største jorddrotter og svineavlere har budt mig på dialogkaffe. Det komm...

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT