Men de begejstrede kvinder fra højskolen, som vi kunne berette om tidligere på ugen, er altså blevet så glade for mødet med Bornholm, at de nu gerne vil blive på "kreaøen", som de betegner den, og udvikle relationen til dén og hinanden.
Herligt! Det er en historie, der både varmer og inspirerer, og et nyt kreativt bofællesskab kan være på vej til at se dagens lys.
Højskoleånden bliver fremhævet i avisens interview med de unge kvinder. De sætter pris på fællesskab og evnen til at gå på kompromis, og deres idé om at skabe et dynamisk ungemiljø kan måske være med til at få andre til at sige, at "det er da slet ikke nogen dårlig idé at bruge nogle unge år på Bornholm".