Klemensker-spiller sejrede i singlemesterskab

NOTITS | SPORT | 7. JUN • 17:30
Af:
Luna Skovhus Hjorth
NOTITS | SPORT | 7. JUN • 17:30

DGI afholdt lørdag den årlige mesterskabsturnering i petanque-single i Klemensker, hvor 12 spillere deltog.

Turneringen samlede deltagere fra fire bornholmske klubber, og samtidig blev de nyanlagte petanqueba...

NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT