DGI afholdt lørdag den årlige mesterskabsturnering i petanque-single i Klemensker, hvor 12 spillere deltog.Turneringen samlede deltagere fra fire bornholmske klubber, og samtidig blev de nyanlagte petanqueba...
Dette tilbud gælder nye abonnenter til og med 31. august 2026