– Ja, vi har en slags skatteboks, som vi har gemt ved kysten mellem Tejn og Allinge. I den har vi en liste, hvor vi hvert år skriver, hvor vi har været på Bornholm, og hvor vi har boet. Så lægger vi små ting i boksen. Det kan være et postkort eller nogle andre små ting, vi har købt eller fundet på ferien. Så lægger vi det hele i boksen, som stadig findes, og gemmer den igen. Så kommer vi tilbage næste år.
Hvad siger dine forældre til, at du er flyttet til Bornholm?
– De er glade for det. De planlægger at følge mig om fem eller 10 år, det ved jeg ikke. Men de glæder sig. Også fordi de ved, hvor meget det betyder for mig. De regner også med at komme og besøge mig, når jeg har fundet en fast bolig. Det tager jo ikke særlig lang tid fra, hvor de bor i Tyskland, til Bornholm. Så de kan næsten besøge mig hver weekend.