Rønne-butik vandt kundeservicepris

Rønne-butik vandt kundeservicepris
Louis Nielsen i Rønne er for andet år i træk blevet kåret til Danmarks bedste til kundeservice. Pressefoto
NOTITS | 14. MAJ 2024 • 08:46
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS
14. MAJ 2024 • 08:46

For andet år i træk er Louis Nielsen i Rønne blevet kåret til Danmarks bedste til kundeservice. Indehaver og chefoptiker Sylvia Ulderup og kollegerne modtog prisen foran 800 kolleger ved optikerkædens årlige seminar.

– Jeg var selv med på scenen for at overrække prisen til den nye vinder. Derfor troede jeg ikke, at vi ikke selv kunne vinde. Men det kunne vi, og det var helt surrealistisk. Jeg blev virkelig glad, da jeg læste vores eget butiksnavn op, fortæller hun i en pressemeddelelse.

Regionschef Sami Klemi begrunder valget med, at Louis Nielsen Rønne er ekstraordinært god til at skabe gode og trygge kundeoplevelser, som gør, at kunderne kommer igen.

Præmien på 15.000 kroner skal bruges på et fælles arrangement med kollegerne, fortæller Sylvia Ulderup.

– Sidste år tog vi til København for at se Wallmans i Cirkusbygningen. I år skal vi lave noget sammen her på øen, siger hun. heni