Oliespild på parkeringsplads

Oliespild på parkeringsplads
Foto: Presse-fotos.dk
NOTITS | KRIMI | NEXØ | Fredag 24. februar 2023 • 18:15
NOTITS | KRIMI | NEXØ | Fredag 24. februar 2023 • 18:15

Bornholms Brandvæsen rykkede fredag aften ved 17-tiden ud til oliespild på Sdr. Hammer, Nexø.

– Der var tale om meget lidt olie, der var spildt fra en bil, som var gået i stykker på en parkeringsplads, fortæller indsatsleder Gert Olsen.

– Men brandfolkene har fået samlet olien op, siger han.



Følg debatten på facebook!

INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT