Her havde hun kontakt med en person, der udgav sig for at arbejde hos Dancenter, men da ankomsttidspunktet nærmede sig, stoppede medarbejderen ganske enkelt med at svare, og familien stod uden afgørende detaljer til indtjekning. Da hun kom frem, viste det sig, at hendes booking aldrig havde eksisteret i Hotel Abildgaards system.
Der forelægger dog ingen aftaler med nogen former for bookingbureauer hos Klemens Kro. De har nemlig deres eget bookingsystem, og da Tidende ringer kan de oplyse, at de allerede har god gang i udlejningen af værelserne i den kommende sæson - det går med andre ord rigtig godt ganske uden hjælp fra hverken Booking.com eller Dancenter.
– Vi har vores egen bookinghjemmeside, og vi bruger hverken booking.com eller andre. Pt. er vi faktisk ved at få forbedret vores bookinghjemmeside, skrev de i opslaget på Facebook.
Onsdag formiddag er opslaget imidlertid fjernet, for det lykkedes for indehaverne at få hul igennem til Dancenter som på nuværende tidspunkt har fjernet værelserne fra deres bookingside igen.
De oplyser overfor Tidende, at de med opslaget ønskede at advare deres egne gæster mod at benytte den forkerte bookingportal, og at opslaget hurtigt nåede bredt ud og havde den ønskede virkning. Desuden er kroen nu fjernet fra hjemmesiden, og de ser dermed problemet som afhjulpet.