Bestyrelsen i Bornholms Tidende har iværksat en strategi, som skal skabe en økonomisk bæredygtig avis.
– Vi er allerede kommet langt med vores strategi takket været en dedikeret indsats fra ledelse og medarbejdere, som samlet arbejder hver dag for at skabe den bedste lokale avis til Bornholm. Fremover skal den positive udvikling hjælpes på vej ved at styrke samspillet mellem den publicistiske produktion og den kommercielle motor. Derfor samler vi funktionen som ansvarshavende chefredaktør og den administrerende direktør i en, siger Peter Brandt Koefoed.
– Jeg imødeser den kommende tid med optimisme. Alle medier i Danmark undergår store forandringer i denne tid. Det er en transformationsfase, hvor vi skal udvikle os målrettet og hurtigt. Vi er langt fra i mål, men vi er godt på vej. Med denne ledelsesmæssige ændring og med hjælp fra bornholmerne, er vi stærke i troen på, at Bornholms Tidende vil stå stærkt i fremtiden, tilføjer Peter Brandt Koefoed.
Kristoffer Gravgaard afløser Tidendes hidtidige administrerende direktør, Kim Eland, der fortsætter i rollen som økonomichef.