Er din virksomhed klar til at starte et nyt projekt op, så er du nok godt klar over, hvor vigtigt det er, at det helt rigtige udstyr er på plads. Det er alt fra maskiner til stilladser og sikkerhedsudstyr, der skal være styr på, så I ikke står med hovedet i postkassen første morgen på byggepladsen, og det hele sejler, fordi I der er nogle hængepartier her og der med logistik, indkøb el.lign.
Indkøb eller maskinudlejning
For nogle virksomheder kan det give rigtig god mening at have en del udstyr på lageret. Udstyr, som I er sikre på, der er en god investering, fordi det er noget, I skal bruge på nærmest hver byggeplads. Det kan eksempelvis være sikkerhedsudstyr og stilladser. Det kræver en vis plads at have store maskiner stående, og det kan også være en dyr affære for fx den nyopstartede virksomhed at købe det tunge og forskelligartede habengut ind. Det kan derfor være en god idé at overveje, om I skal se jer om efter et effektivt, stabilt og serviceorienteret maskinudlejningsfirma, som kan klare ærterne for jer og levere de maskiner, I har behov for på byggepladsen.
Mange overvejelser at have med i valget
Men hvad er værd at have i mente, når du vælger samarbejdspartneren? Først og fremmest er det vigtigt med et pålideligt firma, som lever op til jeres aftaler. Søg derfor med fordel efter anmeldelser – eller måske er der mulighed for at kunne tage kontakt til nogle af deres referencer, hvis de skilter med dem på deres hjemmeside. I kan også forhøre jer hos andre firmaer eller bekendte, som kan give en anbefaling eller et praj i den rigtige retning.