Der er også sket en stigning inden for antallet af danskere som kun ser streaming tjenester, og slet ikke TV, og ifølge tal fra starten af 2021 stod det traditionelle, såkaldte FlowTV, tændt jævnligt hos 72% af Danskerne, modsat streaming der var brugt af 68% jævnligt. 2022 kunne sagtens blive året hvor digital underholdning overgår de traditionelle TV-kanaler.
Disney+ har haft stor medgang i Danmark hvor den faktisk også er den hurtigst voksende streamingtjeneste vi har. Det skyldes dog dels at Disney blot i juni 2020 kun havde 1% af landets husstande som kunder, hvor der allerede i december 2020 var hele 28%. I modsætning til eksempelvis Netflix eller HBO som allerede har en stor del af borgerne som kunder, har Disney+ haft mere rum til at gro. Men det har de så også gjort.
Spekulative tjenester
Fra kryptovaluta til aktier og ejendomme, danskerne brugte tid på at forrente deres opsparing, tjekke aktiemarkedet eller sælge og købe boliger som aldrig før. Ejendomsmæglerne meldte ud om flere rekorder i løbet af 2021, og aktiemarkedet så nye højder der aldrig før havde været nået.
Boligmarkedet har set forskellige nye højder i både 2019, 2020 og 2021. Med huspriserne der i gennemsnit steg hele 11% i 2021, har der altså været godt gang i den på de forskellige boligapps og hjemmesider, hvor danskerne har shoppet nye hjem og sommerhuse. Mod slutningen af året begyndte markedet dog at stoppe med væksten, men om det skyldes den kolde vinter eller en ændring i markedet er for tidligt at sige.